Thursday, October 02, 2008

Orel do nadcházející sezóny bez Pavla Kubaly

Pavel Soutor se minulý měsíc nechal pro náš blog slyšet, že odchází zpět do svého předchozího týmu 1.FC Berseckers . Další Pavel pravděpodobně také odejde z řad zelenobílých a bude hájit fotbalové zájmy 1.FC Berseckers. Pavel Kubala odešel z tohoto týmu, aby se po jejich pádu z vyšší soutěže, opět vrtátil.

Kapitán týmu Tomáš Niederhafner se na toto konto zprvu odmítl vyjádřit, až po třech dnech nám po telefonu podal následující komentář: "Chápu Pavla, nenarodil se u nás, abych tak řekl, takže se není čemu divit. Parta, na kterou si pánové stěžovali, která snad jednoho z nich i vykopla, se mohla změnit, to je v pořádku.... Já jen prosím Boha, abychom je dokázali potrápit. Dobře vím, že to bude těžké ale ne nemožné." V sestavě pro tuto sezónu se zřejmě objeví někteří mladí Orlové. Někteří řadoví členové jsou roztrpčeni. Příčinou tohoto roztrpčení je možnost účasti Petra Kubali v kádru pro futsalovou ligu. Situace nevypadá nijak růžově.

Blog poprosil také Pavla Kubalu o jeho vyjádření k přestupu: "Odcházím, jelikož si chci zase zakopat s klukama, se kterýma jsem začínal! Nic proti Orlům nebo tak, pokud by si to někdo myslel, v tom neni. Hralo se mi s Vámi dobře, kort když jsme hráli Super sérii. Byly to dobré matche! Jsem takový přelétavý a teď se mi chce zahrát si s Berseckery. Byla jste dobrá parta. Když zrovna nebudeme hrát proti sobě, tak budu Vaším velkým fandou, ale az budeme hrát proti sobě, tak ať vyhraje ten lepší."

4 comments:

Anonymous said...

Bez Pavla KubalY, ne?
Adéla

Anonymous said...

Je dobře, že čteš naše stránky Adélo a děkuju. Nieder

Anonymous said...

počkej to si děláš srandu ne??6e mám hrát!

Anonymous said...

Petře, podepisuj se pod svoje komentáře!

K tvému komentáři. Srandu si nedělám, někdy jsem opravdu myslel, že bych ti dal šanci hrát. Musím si ovšem rozmyslet všechna pro i proti.

Haufner