Monday, January 14, 2013

Órté Atis Bé 2:1

Redakce bloggu čeká na reportáž ze zápasu s Atisem B. ORT zvítězilo 2:1, vítězný gól vstřelil Lukáš Kubala - navrátilec do sestavy zelenobílých. Právě jeho report budete mít možnost číst, jakmile se do rukou redakci dostane text.

Současný kapitán Ondřej Vít gratuloval k výkonu, do něhož nemohl zasáhnout kvůli vystavené ´stopce´ na toto utkání.

Těsně před zápasem zodpovídal otázky zmiňovaný Lukáš Kubala, z odpovědí vybíráme:
Od začátku jste deklaroval nemožnost i nevoli nastoupit tuto sezónu, důvod přehodnocení názoru?
"Letos mi sezóna vůbec nevycházela, nastupovat do 3 zápasů pod poměrně nervózní náladou ze stran kapitána se mi ani nechtělo....ve mně ale sport a chuť porvat se o výhru pod jménem Orel Třešť pořád vře. Teď bude příležitost skutečně pomoci."

Půjde to bez kapitána?
"Proč by to jít nemělo, zápas nikdy nevyhraje jeden hráč, záleží na připravenosti týmu, myslím, že každý soupeř je hratelný."

1 comment:

ondra said...

Výhra je supr. V prvé řadě to byl soupeř k poražení, alespoň dle dosavadních výsledků... Díky všem, co hráli, Radoš mi poslal nějaké komenty k tomuto zápasu, takže jsem se dozvěděl něco více. Dobré!