Saturday, March 22, 2008

Hodnocení sezóny 07/08 č.I

Hynek Novotný (útok,sms): "Letosni sezona byla rozpacita, tym nebyl kompletni. Pokazde se hralo ve ctyrkach s nekym jinym a to dost ovlivnilo kvality Orla, ktery tym urcite ma! Do pristi sezony by to chtelo vic nasazeni, posilat balon od nohy a hlavne promenovat sance, ktere si ORT vypracuje. Chce to hlavne klidek na lavicku a nasazeni...chyba byla, ze na nejaky zapas nas bylo 13 a nekdy zase 7 (posledni zapasovy den, pozn.redakce). To je taky spatny....jinak ovsem sezona byla dobra."

Ondřej Vít (útok, email):"No, první půlka byla naprosto tragická, druhá pak lepší, což potvrdil zápas s Mrákotínem a poslední hrací den. Celkové hodnocení - neúspěch a zklamání. Pokud jde o mě - já jsem docela spokojenej - nějaká produktivita tam je, myslel jsem si, že odehraju tak o 6 špílů více, ale na 2 jsem se nedostal kvůli kalamitě, na 2 kvůli nemoci a ty poslední 2 jsem už tak trochu pustil. Ale jinak docela dobrý."

No comments: