Thursday, November 29, 2012

Tvrdý plejer Novotný

V jedné kavárně na Vyšehradu usedá Marek Novotný, top manager firmy Made, k diktafonu, když si v hektickém pracovním tempu nachází krátkou chvilku na minerálku a všetečné otázky bloggera ORT. 

Marek Novotný se v dřevných začátcích týmu objevil na jeho soupisce pouze jednou, bylo to během letního turnaje ve vesnici Ketkovice už před 7 lety. Premiérově se proslavil hlavně noční potyčkou, když se spolu s bratrem postavil přesile. Teď jej vedení týmu oslovilo znovu, tvrdý hráč Novotný nakonec kývl, pokusí se podpořit tým v těchto na pravověrné hráče hubených časech. Bude to v pořadí 4. Kopečák v orlu. Štastně ženatý je od července roku 2011.

V čem vidí, Marek Novotný - bratr Hynka Novotného, svůj přínos pro tým ORT? 
"Určitě velká herní zkušenost sesbíraná kromě Vysočiny také v daleké Praze...po roce se prostě chci opět vrátit na rodné herní hřiště, aby diváci viděli, jak jsem hrával bojovnou kopanou."

 Jaká pozice je ti nejvíce vlastní? 
"Herně jsem nejlepší jako pravý obránce."  

Kdy jsi začal kopat? 
"S fotbalem jsem začal v šesti letech v týmu Kopečáci na hřišti ve Stonařovské uličce....ošahal jsem si kopačky, kopačák a taktiky na bránu. 

Dokázal si obehrát bráchu?
Pokaždé, ale jak přišel věk a sádlo...už je to dnes velice těžké. 

Co jsou tvoje přednosti? 
"Silné, rychlé nohy a týmový duch."

Proč právě Orel Třešť? 
"Orel je pro mě ostrost ve zraku, tak i ve fotbalové hře, a proto chci být jeho součástí."

Hráč si svou premiéru v dobře známém zelenobílém dresu odbude pravděpodobně 9.12., kdy se pokusí premiérově našlápnutému týmu vystužit obranné řady.

No comments: