Saturday, January 21, 2006

Alcohol weekend

Jak s tím dál. Tento víkend přišli dvě výhry. Ani jedné jsem se aktivně neúčastníl. Proč? Díky špatné životosprávě a návratu v brzkých ranních hodinách. Pozdě jsem se probudil. Zvláštně tím byly poznamenány i ostatní týmy, SOU bylo čerstvě zrána po plese a Colas se prý taky brodil v promile. No co se dá děl.at.

To může být ale absolutně jedno, akorát mě to dostalo k přemýšlení, jestli jsem pro tým přínosem či ne, jestli by to i se mnou dopadlo takhle kladně, detailní průběh zápasu Vám tu rozvrhne Majda, já jsem to neviděl. Nicméně jsem slyšel OREL Třešť - Colas Jihlava 6:2. Podržme se, všechny góly kromě jednoho vsítil Hynek. První útok se probudil do růžového jitra narozdíl od Tomáše Niederhafnera. Posledním banánem se může chlubit další kopečák = Vojtěch Kníže.

Druhý výsledek Orel Třešť - SOU Třešť 5:1. Jiří Hink po pěkné souhře s výborně fungující čtveřicí na hřišti (Špína, Radoš,Pini, Emil) nasázel dva zásadní góly.

Dvě výhry v jednom dni anály nepamatují, je to určitě slušná příležitost ke slavení, sobota 21.1. 2006 se zapsala zlatým písmem do dějin FUTASAL CLUBU OREL TREST, pivním písmem do životní dráhy Toma.

1 comment:

Anonymous said...

dosti pozoruhodné a zajimavé No Tomaš nepije.To je vidět každý patek nebo sobotu ve Sport baru.