Monday, January 17, 2011

ORT vs ORT 0:5

Už před víkendem bylo jasné, že hráčů na dvě odpolední nedělní utkání bude nedostatečný počet. Konečné číslo ovšem bylo znepokujující. Díky zraněním, zaneprázdnění ale pravděpodobně i nevoli a nechuťi se dvakrát za sebou kontumovalo, jak proti Flyers tak i proti Stonařovu. Orli nebyli schopni dát dohromady základní pětici hráčů stejně jako minulý rok.

"Na první zápas jsme došli tři: já, Hynek Novotný a gólman Martin Šebesta", řekl blogu znechucený Niederhafner, který se podle všeho snažil dovolat jediným možným hráčům z kádru pro tento den: Pavlovi Venkrbcovi a Jiřímu Hinkovi. Mladý Filip Nešpor se neobjevil. Posledním hráčem, jenž do haly přišel před druhým utkáním, byl Emil Riess.

Utkání proti Stonařovu se mohlo proměnit v další bodový zisk, v tabulce se nalézali těsně nad ORT, které ovšem po víkendu končí opět na dně tabulky, když KKO bodovalo proti Euroclubu. Poslední dvojutkání čeká zelenobílé příští víkend, jedná se o souboj s Klíďo Píďo Telč a domácí derby s tuto sezónu úspěšnějším Euroclubem, tým okupující před nedělí 4.místo tabulky.

6 comments:

Anonymous said...

tak to je tedy pešek nad všechny pešky... ;-(
co dodat..
Orel No.5

Anonymous said...

Ředitel Trnka nám vytknul, že jsme se nedostavili k zápasům. Pomocí emailu jsem se všem dotčeným omluvil.

Haufy

Anonymous said...

To jo akorát jsme udělali "vocasy ze sebe"a udělali ostudu ORLOVI mohlo se dát těm soupeřům vědět dopředu.... Nechápu proč se nemůžou napsat na to "týmuj" ti co fakt nepřijdou....Byli jsme tam napsáni v sobotu večer 3... to tam nemusíme psát vůbec a můžem na poslední chvíli čekat kdo přijde a nepřijede....Je jasný, že když nemůžu tak nemůžu,ale mohlo se to třeba přeložit a ne to vymýšlet pět minut před zápasem...Hynek

Anonymous said...

Má pravdu předsedo...
Šebi

Anonymous said...

Že je nás málo jsem věděl, ovšem s žádným velkým předstihem, aby se to mohlo přeložit, a hlavně né díky týmuj!!

Bombardoval jsem jediný možný hráče od soboty (Pini,Venky), že je nás málo - efekt roven nule. Upozorňoval jsem Šebiho, aby odchyt mladého Nešpora - nic. Psal jsem Majdovi a volal Svěrdovi - ani tam sem nepochodil.

Největší vocas jsem tady rezolutně já....takže mi pánové....

Haufy

Anonymous said...

No dobrý dobrý, má cenu se teď dohadovat kdo na tom má větší nebo menší podíl? Prostě se to nepovedlo a kdo s něčím podobným před sezónou nepočítal byl blázen... Teď už si můžem jen sednout a probrat co dál a jakým směrem... Je jasný, že (a s tim souhlasím s Haufym) pár hodin před zápasem těžko vymejšlet jinej termín... Na druhou stranu kdyby to každej kdo už je na soupisce bral aspoň trochu zodpovědně dá zavčas vědět jestli může nebo ne a dá se s tim hejbnout...
Šebi