Thursday, February 04, 2010

HAUFY BURCUJE Z VANTRESTCOUVERU

Redakce blogu ORT přináší redakčně upravený dopis, který došel až z dalekého Vancouveru, kde svou misi tráví ex kapitán orlů Haufy, společně s dalším hráčem zelenobílých Jendou Makeľem.

Chlapi, nenechme to padnout, já nechci hrát za ......... nebo snad zanějakej jinej ........ název. Dobře hospodu - to my vždycky rádi, někteří střídměji jiní nestřídmě, ale že bychom se nesešli a museli kontumovat, to tu snad ještě nebylo, nevím. Nelíbí se mi to, že se to tam rozkládá a já jsem tady bezmocnej a nepříjemně zastiženej tou zprávou. Já s tím tady moc nenadělám, to je asi každémuj asné, takže je to na Vás, patříme tam snad všichni, o tom snad nemusím nikoho přesvědčovat, je to přece nás všech. Díky Radošovi, že se to pokoušel dát dohromady. Nakonec i díky Frantovi Svobodovi, no to je pěkný, musí za nás hrát, abychom nemuseli kontumovat, prima! Rozmyslete a nenechte to na kolenou mezitím, co já budu psát další svoje srágory do novin :-) No ne beze srandy, tohle se mi opravdu moc nelíbí, ale já nenadělám nic, to je asi každému jasné, teď je to vše na Vás, měl jsem samozřejmě obavy, ale doufal jsem, že byly plané a doufám, že plané jsou.
HAUFY zelená a bílá ORT

No comments: