Wednesday, February 08, 2006

pozdraw od dz@nka

Zdravím všechny Orli! )
Jak asi všichni víte, musím se již považovat za bývalého hráče Orlů. Trochu sportovat (kolo, běhání) můžu pokoušet až tak od dubna, a poté co mi prohlédli obě kolena mi důrazně doporučili, abych se vyhnul takovým sportům jako fotbal, florbal apod. Jo, mám dovolené běhání, kolo, a plavání, takže aspoň něco.
Možná si říkáte, že se ani na vašem zápasu neukážu, no zčásti je to způsobené mou pracovní dobou, z části smutnou náladou, která mě doprovází při sledování vašeho výkonu:)), ne, dělám si legraci, ale, asi jste to už každej taky zažil, ten pocit, když hraje vaše mužstvo, a vy prostě nemůžete nasoupit a bojovat je alespoň pro mě docela trýznivý. No, uvidíme časem.
Jinak samozřejmě existují kamarádi a internet, takže vaše výkony rozhodně pečlivě sleduju.
Přeji hodně úspěchů a hlavně žádná zranění.
S pozdravem srdcem stále OREL dz@nek*

No comments: