Sunday, June 07, 2009

ORT má nového kapitána

Na oslavném filmovém večírku hodinu před projekcí zasedli k volebnímu stolu přítomní orlové, hlasovací právo bylo uděleno i Petrovi Kubalovi a z ex hráčů hlasoval i Jenda Polák. Nakonec byl za nového kapitána zvolen Radomír Budař. Před samotnou volbou byl čten dopis starosty orla pana Vrátila, jenž řešil otázku finančního vyrovnání města Třešť s TJ Orel, šlo o zabavený majetek během vlády jedné strany.

K samotné volbě. Z prvního kola postupovali čtyři kandidáti, horkým favoritem na získání kapitánské pásky byl Ondřej Vít, nakonec velmi těsně zvítězil R. Budař, který se tak stal opět kapitánem po roční přestávce, kterou vyplnil Tomáš Niederhafner. S nepřítomnými orli se současný už exkapitán a organizátor hlasování spojil telefonicky: R. Budař, R. Kubálek, Hynek Novotný. Některým se bohužel nepodařilo dovolat. "Rád předávám pásku opět Radošovi, má přece jenom nejvíce zkušeností, ovšem ze samotného průběhu druhého kola volby jsem rozladěn...", řekl bývalý kapitán. Co přesně se událo, zůstalo za dveřmi zasedací místnosti.

Party samotná pak měla vydařený filmový rozjezd, který evidentně předznamenal hudební a taneční večírek, konec uzavřela čtvrtá hodina ranní, když poslední orlové odcházeli plavnými skoky šelem zpět k domovu posilněni několika žlutými zonkami.

DĚKUJEME VŠEM ZA VYTVOŘENOU ATMOSFÉRU A SAMOZŘEJMĚ GRATULUJEME NOVĚ ZVOLENÉMU KAPITÁNOVI!!

4 comments:

Anonymous said...

Děkuji všem za projevenou důvěru a věřím, že důvěru ve mne kladenou nezklamu. Nevím, ale jestli je to dobře, že jsem opět kapitánem, mám na to svůj názor, ale ten nebudu tlumočit tady. Taky mne překvapila volba kapitána, když možná nevíme ani jestli budeme vůbec příští sezonu hrát, doufam, ale že budem.
Zdar Orlům do další sezony.
Radoš.

Anonymous said...

Děkuji všem za projevenou důvěru a věřím, že důvěru ve mne kladenou nezklamu. Nevím, ale jestli je to dobře, že jsem opět kapitánem, mám na to svůj názor, ale ten nebudu tlumočit tady. Taky mne překvapila volba kapitána, když možná nevíme ani jestli budeme vůbec příští sezonu hrát, doufam, ale že budem.
Zdar Orlům do další sezony.
Radoš.

Anonymous said...

Takové domněnky vůbec. Samozřejmě, že se hrát bude, i kdyby na chleba nebylo/ padaly trakaře/ psa by nevyhnal...atd.

ondra said...

tak to byla kalba. díky všem, co se na ní podíleli (ať už přípravou, či samotnou účastí), hlavně díky těm, co tam dnes uklízeli, protože to určitě nebylo jednoduché. myslím, že po včerejší akci je ORT naprostý fenomén :o))

pokud jde o volbu kapitána - díky těm, co mi dali hlasy, ale nevím, jestli bych to vzal. přece jen, jsem ten přespolní.

radošovi gratuluju - bude hlavně na tobě, jak se vypořádáš s odjezdem duší našeho týmu přes atlantik. za sebe říkám, budu k dispozici jak jen to bude možné.

a na závěr extra poděkování tomovi, protože to, co se včera dělo, byla jeho zásluha a odraz velkého úsilí, které orlu třešť věnuje - aspoň já to tak vidím/cítím.

ORT forever!