Monday, March 16, 2009

Rekord se otřásl

ORT uzavřelo tabulku střelců, tedy má hráče, který vyhrál v tabulce bodování asistencí a gólů, stal se jím Ondřej Vít, jenž se opřel do soupeřových branek a nakonec končí těsně pod historickou hranicí rekordu, jehož držitelem je Hynek Novotný (20 gólů sezóna 05/06). Legionáři z Brna chyběli k dosažení hranice 2 body. Takto těsně se během dalších sezón nikdo nedokázal přiblížit.

S největší pravděpodobností orlové dokázali vsítit jeden z nejvyšších počtů gólů v historii klubu a to především díky několikráte zmiňovanému posledním dvouutkání na konci sezóny. Druhým hráčem pro tuto sezónu se stává Lukáš Kubala, tento obětavý hráč zažil velmi dobrou sezónu. Úctyhodný je výkon Venkrbce Pavla. Během posledních utkání vydělal na 7. místo v bodovací tabulce. Jeho spoluhráč a dlouholetý kamarád Jan Svěrák, nynější opora orelské obrany, se ze zadních řad umístil na skvělém 4. místě za dalším z agilních obránců Milanem Majdičem. Rekordman Hynek Novotný skončil na polovině svých bodů z pro něj gólově skvělé sezóny 05/06. Oba brankaři pak dokázali svým výhozem bodovat.

Gratulace Ondřeji Vítovi k zisku putovní historické kopačky z Jesenických hor. Cena bude předána v rámci závěrečného zelenobílého večera v měsíci dubnu. Jako další přinese redakce blogu hodnocení sezóny od Jana Svěráka aka Borodina.

4 comments:

Anonymous said...

Omluva za Babylón se jmény. Venkrbce Pavla znám prostě jenom jako Venkyho. haufy

Anonymous said...

V pohodě Haufy, pochopil jsem to. Myslel jsem, že znáš i bratrance:-)Venky

ondra said...

:)) ptal jsem se elišky, jestli prý je venky martin, že jsem myslel, že pavel. ona mi řekla, že ho zná jen jako venkyho :)) tak jsem jí řekl, že přece haufy ví, haufy zná. No vida, jak je to doopravdy :))

Anonymous said...

No tak až budem dělat závěrečnou sezony, tak to uděláme taky jako seznamovací večírek, aby chom se znali i jmény a né jen přzdívkou, to by mne zajímalo, jak Tomáš jako kapitán hlásil ty vstřelené goly do zápisu o utkání, když neví jak se kdo jmenuje, no kdyby chodil na zápasy, možná by nás znal. Čau Radoš.