Thursday, April 03, 2008

Hodnocení sezóny 07/08 č.II

Radim Kubálek (útok,email): "....no je fakt, že po velmi povedené přípravě jsme všichni věřili v boj okolo středu tabulky. Já osobně jsem tipoval, že při štěstíčku o dobrých výkonech bychom mohli být 4. bohužel výsledek je plus další 4 týmy. Když vezmu, jak to vypadalo hrozně zezačátku, tak konečně osmé místo je vlastně docela OK. Každopádně bych chtěl pochválit Hýňu, který zase předvedl dlouhodobě výbornou produktivitu. Jinak doufám, že po dvou marných a zranění plných letech ta další sezóna už bude v poho a pomůžu přisypat pár bodíku pro Eagles."

Milan Majdič (obrana, email): "Co se mě týče tak sezóna 07/08 byla pro mě zklamáním. Jednak co se týče výsledků, souhry a nasazení teamu, tak především mé působení v ORT bylo naprosto tragické. Jednak počet utkání které jsem stihl "odehrát" by se dalo spočítat na jedné ruce, trochu více obdařeného jedince, a pak také to, že většinu zápasů jsem nervově neunsl a neustále přiživoval už tak nebývale bídnou atmosféru na lavičce.. Jinak co se týče úroveně vlastní hry jsem na knap spokojen a momentálně se těším na to, jak příští sezónu znovu ukážem v čem je síla Orlů z Třeště!!!!"

Radoš Budař hodnotí na ORT TV těsně po zápase s Euroclubem.::::>>>>>>>>>>>>>

Anketa 'Oznámkujte sezónu ORT' dospěla k závěru. Když vypršel její termín, jednoznačně převládala známka číslo 4, pro známku pouze dostatečnou se vyslovilo 40% hlasujících a 22% by udělilo Orlu za sezónu 07/08 známku 3.

6 comments:

Anonymous said...

Kdy dáme ten mač 11 na 11?:)

Anonymous said...

Nabízí se jako možný termín buď 26 nebo příští týden 19.dubna. Ještě ale nevím, jestli to dáme dohromady. Nieder

Anonymous said...

NO tak kdyz tak dejte vedet, mohli bychom udelat treba jen takovej rozlučkovej mačík v Jezdovicích co?Kami H.

Anonymous said...

Ideál 26 navečer. aspoň si uděláme žízeň na večerní akcičku :)
ondra

Anonymous said...

26 by bylo dobry...

forest

Anonymous said...

tak je to hotová vec toho 26??Euro Kami