Thursday, September 06, 2007

Kdo bude v sestavě bojovat v roce 07/08

Radomír Budař (email):"Já osobně bych v této sezoně opět za Orel Třešť rád hrál, takže pokud zbyde místo na soupisce tak se hlásím. K volbě kapitána : pokud budu demokraticky zvolen..... opět beru. Já bych navrhoval Milana Majdiče.....měl by potřebnou autoritu. Také myslím, že postavení kapitána není výsadou nejstaršího hráče v týmu.Tak čau a Orlům zdar - Radomír Budař."

Milan Majdič (email):"Jsem pro ve všech bodech zmíněných v tomto obdrženém a následně přeposlaném emailu."

Jan Makel (icq):"Kluci, mužu s Váma kopat merunu?? Kapitan by mel byt Haufner"

Soutík (telefón):"Napište mě tam, i když nevím jestli všechny zápasy odehraju, protože možná budu hrát zápasy za Valmez na umělce i v zimě."

Ondra Vít (email):"Jak už jsem deklaroval, moc rád bych zase hájil zeleno-bílé barvy. Snad mi čas dovolí zúčastnit se více zápasů než loni a tím pádem více týmu pomoci. Pokud by byl nedostatek obránců, klidně bych jednoho šel dělat. "

Hynek Novotný (email):"Nazdar Haufi! Jsem připravenej pomoct orlům k vítězství.......A co ten přátelák s těma salavicema,bude??"

Jan Alois Bartoloměj Roháček (icq):"Smozřejmě budu rád, když budu moct hrát, dowedu si to předstawit w obraně, ale nebudu uraženej, když nebudu w základu a budu jako náhradník, swé osobní zájmy podřizuju zájmu týmu:-)"

Radim Kubálek (email):" ... když budou nohy fungovat jak mají, tak jsem připraven kopat za Orla..."

No comments: