Monday, March 18, 2013

LUKÁŠ KUBALA - hodnocení sezóny 12/13

Dalším hodnotícím plejerem je univerzál Lukáš Kubala, který zachraňoval rozjetý stroj na půli cesty, když naskočil zpět do kádru v již započaté sezóně. Pomohl týmu proti Holybrokers, kdy diváctvo vidělo jednu z velmi povedených druhých půlí, poslední zářez LK je pak penaltový ze zápasu proti KHP.  

Vydařila se sezóna týmu?
"NA TO JAK BYLA ZÚŽENÁ SESTAVA KÁDRU A ŽE SI MIMO ZÁPASY NIKDE JINDE NEKOPNEME,  DOPADLA SEZÓNA POMĚRNĚ LUXUSNĚ."

Jak se výkonnostně vydařila přímo Vám?
"SPÍŠE MOJE ÚČAST BYLA SLABÁ, ALE TO BYL I JEDEN Z DŮVODŮ, PROČ JSEM LETOS NECHTĚL NASTOUPIT VŮBEC. KDYŽ JSEM, ALE VIDĚL, ŽE TO HOŘÍ A ŽE JE PŘÍLEŽITOST POMOCI, MYSLÍM, ŽE VÝKON NEBYL NEJHORŠÍ."

Nejdůležitější moment sezóny?
"KAŽDÝ BALÓN, KAŽDÁ MINUTA, KAŽDÁ PŮLE, KAŽDÝ ZÁPAS JE PRO MNE STEJNĚ DŮLEŽITÝ."

Nejlepší zápas? 
"LÍBILO SE MI, KDYŽ SE MI PODAŘILO ZAVĚSIT PENALTU, ALE ONA BY BYLA ASI OSTUDA, JI NEZAVĚSIT."

Nejhorší zápas? 
"TO SI LETOS NEVYBAVUJI. TY ZÁPASY, CO JSEM NASTOUPIL, JSEM VŽDY I OD DRUHÝCH VIDĚL, ŽE SE SNAŽÍ MAKAT NA MAX. STEJNĚ TAK JSEM SE SNAŽIL I JÁ - JESTLI TO BYLO ZNÁT, TO NECHÁM POSOUDIT OSTATNÍ."

Váš nejlepší výkon/gól/přihrávka?
"MOHL BYCH ŘÍCI, ŽE TO BYLA ZMÍNĚNÁ PENALTA, ALE MÁM RADĚJI, KDYŽ UMÍM PŘIHRÁVAT NA GÓL, NEŽ JEJ SÁM VSÍTIT. TO JE I TO, KDE SE NA SOBĚ SNAŽÍM PRACOVAT. OVŠEM ALE S TÍM, ŽE TAM NESMÍ CHYBĚT ODPOVĚDNOST VZÍT STŘELU NA SEBE, TO U MNE ZATÍM PŘEVLÁDÁ."

Kritika patří komu/čemu? 
"MYSLÍM, ŽE DŘÍVE JSME JAKO OREL BYLI VÍCE CELEK NA HŘIŠTI  TO BYLO ZNÁT I MENŠÍM PODÍLEM NERVOZITY, VĚTŠÍ POHODOU. URČITĚ TOMU NEPOMÁHÁ, ŽE SI NEJDEME KOPNOUT MIMO ZÁPASY, AŤ PŘES CELÝ ROK NEBO ASPOŇ NA PODZIM, NEŽ ZAČNE SEZÓNA. VŠAK NEŽ TU BYLA LIGA, TAK JSME TAKÉ CHODILI. PROČ TO TEĎ NEJDE? PRAVDA JE NÁS HODNĚ PŘESPOLNÍCH (PRAHA, BRNO), ALE NA TY VÍKENDY SE VĚTŠINOU NA TŘEŠŤ SLÉTÁVÁME, tak safra OREL!"

No comments: