Friday, March 15, 2013

JAKUB TRENDL - hodnocení sezóny 12/13

Jakub Trendl, příbuzný dlouholetého hráče ORT Lukáše Kubaly, se po druhé pokoušel uchytit v týmu, když se mu premiéra nevydařila a managementem byla pozastavena spolupráce na začátku roku 2012, tentorkáte však bylo vše jinak a mladý Trendl dokázal týmu pomoci a to né pouze zvýšením počtu hráčů v poli, když v utkáních vstřeluje 3 góly.

Vydařila se sezóna týmu? 
"JÁ SI MYSLÍM, ŽE ANO..."

Jak se výkonnostně vydařila přímo Vám?
"MNĚ SE MYSLÍM VYDAŘILA DOBŘE, AŽ NA NĚJAKÉ NEDOSTATKY, ALE JINAK JSEM DO TOHO DAL VŠECHNO..."

Nejdůležitější moment sezóny?
"MŮJ PRVNÍ ZÁPAS, KDE JSEM MOHL POPRVÉ POMOCI ORT."

Nejlepší zápas? 
"BYLY DOBRÉ VŠECHNY, ALE PRO MĚ NEJLEPŠÍ ZÁPAS BYL, KDYŽ JSEM DAL PRVNÍ GÓL."

Nejhorší zápas?
"HNED TEN PRVNÍ, CO JSEM HRÁL, TÝMU SE VEDLO DOBŘE, ALE JÁ JSEM TO PODĚLAL ŽLUTOU KARTOU A ZÁPAS JSEM ÚPLNĚ VYPUSTIL."

Váš nejlepší výkon/gól/přihrávka? 
"MOJE NEJLEPŠÍ PŘIHRÁVKA BYLA NA SEBE OD TYČE. NEČEKAL JSEM, ŽE SE MI TO VRÁTÍ NA NOHU A BYL JSEM V ŠOKU."

Kritika patří komu/čemu? 
"MYSLÍM SI, ŽE KAŽDÝ BY SI TROCHU KRITIKY ZASLOUŽIL, ALE HRAJEME TO PŘECI, ABY JSME SI ZAHRÁLI A PROTO BYCH KRITIKU NECHAL STRANOU."

No comments: