Wednesday, March 18, 2009

JAKÁ BYLA SEZÓNA PRO ORT??

Dalším z hráčů, kteří budou hodnotit sezónu, je staronový hráč Orla Třešť - Jan Svěrák, který se rozhodl podpořit kádr v barvách zelené a bílé. Zadním řadám dává zkušenost. Takže jaká byla sezóna pro ORT a pro něj samotného?

Jan Svěrák aka Borodin (email): Jaká byla sezóna pro ORT???
Myslím si že tato sezóna byla důležitá hlavně po stránce navrácení sebevědomí hráčů a tradičních nejsilnějších zbraní Orlů a to nesmírné bojovnosti a nezlomné vůli po vítězství. Tyto vlastnosti jsem v začátku sezóny z týmů necítil, myslím si že to bylo hlavně z důsledku ne zrovna povedených předchozích sezón. Zlom k lepšímu nastal, když jsme zjistili že se dá hrát opravdu s každým, čemuž napomohli i skvělé výsledky s týmy za které nastupovali hráči zvučných jmen. Pokud se podaří udržet nastolený trend z druhé poloviny sezóny nemusíme mít o budoucnost Orlů v dalších ročnících obavy, ty by měli mít spíše soupeři ;-).

Jaká byla sezóna pro mě???
Pro mě byla skvělá, protože jsem se po letech strávených v různých klubech dočkal kýžené odměny a tou byla nabídka na angažmá v týmu Orlů. Kdo něco ví o futsale je mu jasné že taková nabídka se neodmítá a proto jsem neváhal ani na okamžik. Touto cestou bych chtěl poděkovat managerovi díky němu jsem si mohl zahrát v tomto týmu a hlavně všem spoluhráčům, že jsem si mohl tuto sezónu skvěle fotbalově užít. Díky ;-)

2 comments:

ondra said...

pěkně napsané boro! kuwa, netušil jsem, co ty seš za srdcařa! no řekneme si na závěrečné!

ORT forever!

Anonymous said...

Jj taky se těším na závěrečku, protože letošní halovou sezónu sem si fakt skvěle užil díky všem Orlům ;-). A podle mě je dost těžký nebýt srdcař když všichni spoluhráči dřou to bych si musel nafackovat ;-). Boro ;-)