Saturday, January 06, 2007

II. díl seriálu orelské florbalowé ligy

W sobotu 20.1.2007 se uskuteční druhý seriál orelské florbalowé ligy opět w domowské hale TJ Orel Kněžice.
Prezentace je netradičně již w 8 hodin.
Hrací systém je 3+1.
Maximální počet hráčů w sestawě je 10.
Nemám k dispozici hrací plán futsalowé ligy, a tudíž newím, zda tento termín nekoliduje se zápasy třešťských Orlů.
Každopádně účastnit se tohoto turnaje může každý, kdo je členem TJ Orel Třešť.
Většinu členských legitimací již mám. Každopádně budu rád, když mi dáte nějakým způsobem vědět, zda hodláte někdo nastoupit.
Kompletní sestawu deseti hráčů musím odeslat nejpozději do 18.1.2007. Proto prosím, dejte mi do tohoto data vědět, event. mi pošlete informace z členské legitky, kterou máte třeba doma.
Děkuji a věřím, že se nám podaří dostat z té nelichotiwé poslední příčky.

Jsem s pozdrawem

No comments: