Tuesday, March 28, 2006

NÁZOR NAŠEHO KAPITÁNA

Tento týden jsem se dozvěděl o tom, že konečné umístění našeho týmu Orel Třešť je 6 místo. Co k tomuto dodat, je to úspěch či neúspěch ? Nad tímto bych se chtěl zamyslet a trochu to zhodnotit, tak jak jsem to viděl já. Dopředu upozorňuji, že s mojim názorem můžete souhlasit, ale také nemusíte (v tomto případě je vám to ale prd platné).

Ještě před začátkem letošní soutěže si někteří z nás kladli dosti velké cíle a to jako postup, umístění nejhůře do 3 místa. Já jsem si myslel, že můžeme být po skončení soutěže do pátého místa (tajně jsem věřil vmedaili), ale to jsem znal jen názvy jednotlivých soupeřů a nevěděl jsem kdo za ně hraje. Po odehraném prvním kole,kdy jsem se seznámil se soupiskami ostaních soupeřů a některé z nich viděl i hrat jsem celou věc přehodnotil a naše naděje jsem viděl mezi 5 až 8 místem. Nakonec jsme se do tohoto umístění vešli a skončili na 6 místě, což já osobně vzhledem k vývoji celé soutěže považuji za úspěch a s tímto umístěním jsem spokojen.


Samozřejně se naskýtá otázka,kdybychom proměnili více šancí a kdybychom nedělali zbytečné chyby v obraně, že jsme mohli bodovat i se soupeři, kteří se umístili na předních místech soutěže, s kterými jsme hráli vyrovnané zápasy a prohráli jsme vždy jen těsně o jeden či dva goly. Ale to jsou pouze kdyby. Protože třeba s některými slabšími soupeři jsmese zase trápili a zvítězili jsme také jen těsně o dva či tři goly. Takže kdyby jsou chyby.


Musíme si objektivně přiznat, že letos jsme na lepší umístění opravdu neměli. K týmům, který se umístili na 1 až 5 místě bych chtěl jen dodat, že tyto týmy byli složeny z aktivně hrajících fotbalistů (zejména oba týmy Batelova, Tenisti Třešť, Pleymekrs Třešť) kteří hrají převážně na úrovni krajských přeborů. Tým Colasu Jihlava, který se umístil také před námi hraje prozměnu jihlavskou ligu v malé kopané (v této lize hráli pokud je mi známo i oba batelovské tými). Na těchto týmech byla vidět dobrá fyzická příprava, sehranost a hlavně jim míč nijak nepřekážel a hráli skoro automaticky a nemuseli nic vymýšlet. Toto bylo jejich veliké plus a díky těmto skutečnostem dokazali náš tým přehrát a rozhodnout vzájemné zápasy, které byly velmi vyrovnané, ve svůj prospěch. Vím, že je co zlepšovat v našem herním projevu (zejména koncovka, která by vedla k větší úspěšnosti ve využití golových šancí), ale já jsem s našim umístěním spokojen.


Mohlo to být lepší, ale mohlo to být i horší. Vy co jste hráli a vy co jste se na nás chodili dívat a podporovat nás tak se mnou asi budete souhlasit.
Toto je názor kapitána týmu OREL Třešť Radomíra Budaře.
P.S : Děkuji všem, kteří se na naše zápasy chodili dívat a podporovali nás a to svojí přítomností v hledišti a fanděním našemu týmu, moc děkuji a věřte, že bez vás by se nám hrálo hůře.

No comments: