Wednesday, March 01, 2006

Hrát nebo nehrát s SB Euroclub

Po konzultaci s vyššími mocnostmi turnaje, nám byla panem Trnkou navrhnuta možná kontumace zápasu s SB EUROCLUB. Já se ptám, co VY NA to?????

SB Euroclub jsou kluci, který nám mimo jiné vyšli vstříc a kývli na přesunutí zápasu z ranního termínu na pozdější v roce 2005, jednalo se o dvě utkání. Druhé bylo s Atleticem Batelov. Ovšem, vše jsem jasně dojednal a oni souhlasili, znovu jsem jim poté ještě psal, aby vše klaplo.

Situace z víkendu 25.2. 2006 vypadala zcela jinak.
BUDEME TEDY KONTUMOVAT NEBO SE DOHODNEME NA TERMÍNU UTKÁNÍ? Pište mi na mail: niieeder@seznam.cz ,telefén nebo praimo sem do comments [komentar]. Lhůtu máme přátelé do víkendu::::::
_______________________
Jenda_sms: Ja bych si zahral - o to preci de, kdyz vyhrajem, tak zaslouzene!
Hýňa_email:Já bych taky raději hrál, doufám, že Euroclub porazíme......
Lukáš_sms: Ja myslim, ze bysme na ne mohli mit, ale pokud by to byla kontumacni vyhra pro nas, tak je mi to vcelku jedno....
Náš fanclub_email: Hrát, jednoznačně hrát.
Džany_email: Myslím, že byste určo měli hrát. Eště když ti týpci nám minulej rok vyšli vstříc. Kontumace by byla sice podle řádu v pořádku, ale jde o fotbal, takže play the match* maj sa
KubbyRadim_sms:Kaslem na kontumaci,na to abychom porazili "Bonbony" snad jeste mame, krom toho nekteri utocnici potrebuji zlepsit statistiky:-)
Kubby_sms: Futsal bych hral, alespon si vylepsite statistiku:)
Emil_mouth: Ja jsem do tý ligy šel s tím, že si zahraju fotbal, takže moje volba je jasná, stejně nebudeme líp než šestý, takže o nic nejde.
Seby_golman_sms:Pokud sou stanoveny pravidla a oni je nedodrzeli neni o cem se bavit. Podle slov jednoho z nich je jedno jestli budem bodovat zapasem nebo kontumaci. Ja bych to sehral, myslim ze na ne mame...

1 comment:

Anonymous said...

Jsem pro kontumaci, takhle to prostě chodí, nedohodli to a hotovo. Jinak budu samozřejmě respektovat názor většiny!!!! Haufner