Monday, November 05, 2007

Orel Trest drtive porazil nováčka soutěže

V nezvyklý čas se odehrálo utkání, které ani nebylo avizováno na webových stránkách. Klub Máquina Trilladora utrpěl porážku 13:2, poté co se Orel Třešť sešel i v neděli skoro v plné sestavě. Chyběl pouze Jan Makel´(zraněn), Ondřej Vít (Brno) a Radim Kubálek (pracovně vytížen).


Začátek utkání nezačal velkým rozdílem a nováček soutěže se prezentoval razatním fotbalem a držel krok. K odpoutání zavelel obránce Pavel Soutor, když kuriózním gólem nejprve vyrovnal a poté uvrhnul Orel do vedení, které bylo navýšeno díky pěkným kombinacím hráče Novotného a Šplinara. Jediný útok, který nevstřelil gól, byla horkou jehlou šitá dvojka Emil Riess a Tomáš Niederhafner. První trefu za Orli zaznamenal i náhradník náhradníků Petr Brabenec. Poslední dvěma trefami završoval tentokráte na pozici útočníka hrající Pavel Kubala.

Radim Kubálek se vyjádřil k výsledku: "V přípravných zápasech jsme vykročili ve stylu velkých týmů". Opravdu nezvykle úspěšná je příprava na ligový začátek. Tým Orel Třešť porazil po dlouhé době opět Salavice a dokázal poprvé porazit Mahulenu Dášu. Redakce si touto cestou dovoluje blahopřát oslavencům: Janu Makel'ovi (narozeniny), Pavlu Soutorovi (nenadálá potěšující výhra s Velkým Meziříčím).

7 comments:

ondra said...

zdarec, to je teda dobrej výsledek.. snad forma vydrží i do začátku soutěže. Ještě k tomu odkazu na cmfs.cz - to je teda dost krutý, je tam vedena evidence všech výsledků, střelců a tak... Dobrý no. Tak zatím čau!

Anonymous said...

Orel po dlouhe dobe porazil Salavice, ale take po dlouhe dobre prohral s SB Euroclub :).

Anonymous said...

No jo jenže proti Euroclubu nebyl Orel v plné sestavě teď by jsme vám natrhli prdel :-) ne sranda nevím bylo by to vyrovnané uvidíme v turnaji ;) přeji hodně zmaru ee sorry zdaru ;)


Paulista7

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Já jsem hrál na pozici útočníka? To ani nevím. Já myslel, že jsem byl v obraně s Radošem :). Střídal jsem Vojtu se Soutíkem.

Paulista7

Anonymous said...

Já jsem hrál na pozici útočníka? To ani nevím. Já myslel, že jsem byl v obraně s Radošem :). Střídal jsem Vojtu se Soutíkem.

Paulista7

Anonymous said...

I would like to exchange links with your site triesteeagles.blogspot.com
Is this possible?