Wednesday, June 22, 2005

máme golmana!!!!

Tak zdravím vsechny orly!
Tak nejak sám pro sebe sem si zhodnotil uplynulou sezonu futsalové ligy, predevsím jsem se soustredil na mou cinnost mezi tremi tycemi, a s odstupem casu se mi neustále hlasiteji vtírá nutkává potreba sehnat za sebe náhradu:))
Chvíli to trvalo, ale nakonec jsem sáhl do líhne batelovského kopce, tudíz zádná velká zmena, ale vykonnostní urcite.
Je to Martin Sebesta, je to zkusený borec, neco má na velikosti tyhle branky odchytáno, takze mu verím. Jestli jeste nevíte o koho jde, má jeste mladsího bráchu Radka, kterej chytal myslím za 3KK, jak mu Emda zlomil ten malícek. jestli jeste nevíte, tak je mi to jedno:) , proste se poznáme.
Jediný stín na celém transferu, reps. borcovo pusobení v týmu Orel Trest, je, ze dotycný pracuje na smeny, takze nebude moci býti stále k dispozici. Ale dle jeho slov, proto udelá vse, a je správne nazhaven a nadrzen na novou halu, neméne na nás tým.
Myslím, ze by bylo dobré, kdyby s námi chodil, ze i v sobotu na fotbálek, aby si zvykl na nás STYL.
Loucím se a tesím se na videnou........Dzany*Rohy

1 comment:

Anonymous said...

Super,zní to dobře, určitě by s náma měl trénovat, jsem pro. Začneme zřejmě měsíc nebo dva po prázdninách.

Nieder